Tuuurkey, we are coming!

Merhaba!

2 augusti. 02.45 på natten. Vet ni vad som händer då?
Jag och Linn FLYGER TILL TURKIET! :D <3

& blir borta i minst 2 månader. Ibland är det fan fortfarande svårt att fatta att vi verkligen ska göra detta :)
Det kommer att bli så grymt! Fan vad vi ska leva liiivet! Glassa på stranden på dagarna & bada i havet, sitta på  mysiga restauranger på kvällarna & dricka goda drinkar, festa på nätterna nere i hamnen, härliga promenader längs stranden & maassa äventyr! Och såklart.. JOBBA! :D Som sagt, det kommer bli grymt! Behöver väl knappast säga att JAG LÄNGTAR SJUKT MYCKET!

Nedräkning: 2 veckor, 4 dagar kvar.....



Kommentarer
Postat av: paula

Faan vad gött, glad för eran skull! Är det första gngen du ska vara där så länge? Jag var där april-juni detta året, 9 hääärliga veckor :D

Vad ska ni jobba med? Tell me all!

Du kan ju skriva på facebook <3

Kram

2010-07-14 @ 23:21:47
Postat av: jessica

jag kommer följa bloggen :D gud va spännande!!

2010-07-15 @ 10:08:15
Postat av: Nanett!

2010-07-17 @ 22:28:56
Postat av: Nanette

Faaan gumman, vad härligt! Jag kommer följa bloggen med spänning! :D

2010-07-17 @ 22:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0