Minnen :)

Hej ;D

Drog precis på "My dream is to fly over the rainbow". TAGGA!
Den låten är verkligen Alanya för mig. För dom spelade jämt den låten sist jag var där :P Minnen!

Har alltså varit i Alanya två gånger förut.
Första gången var med Issa & Nina! Iiiih haha det var en grym vecka, väldigt kort men man hann med mycket! Vi gjorde bland annat en utflykt till Pamukkale, och hängde på restauranger på kvällarna och drack där. Vet inte varför men vi festade aldrig nere i hamnen då. Träffade Alex första gången då med. Herregud, vilken kille alltså. Not good, om man säjer så..

Andra gången var med Jessica! :D Också två grymt härliga veckor!! :D Vad mycket underbara människor vi träffade på, massa party i hamnen, häärliga timmar på stranden och vid vårat strandhus och hamam! :D <3

Och nu, tredje gången, med bäääästa Linn!! Kan liksom inte bli annat än GRYMT!! :D Hhihi.

Idag har jag förövrigt jobbat hela dagen. Mamma, pappa och bror åker till Öland imon och jag blir ensam hemma i två veckor. Göttans. Party party ? Nävars, jobbar hur mkt som helst.

Ciao!

När vi var ute på en båttur på havet låg jag typ och sov hela resan haha. Var så jävla sjösjuk, uuush. Men när vi stannade till vid alla underbara paradis stränder så hoppade jag såklart av och badade och götta :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0