Dags att sova nu!


Trött. Ska nog för en gångs skull gå och lägga mig skapligt. Ööh ja, typ. Men dom senaste dagarna har jag inte gått å lagt mig förns 1 typ. Jävla One Tree Hill. Det är så sjukt spännande ju!

11 dagar kvar.. 11 dagar.. 11 liksom hallå!!!!! Det är ingenting ju! :D

Imon: Klippning! efter det - work work!

Fredag: Paarty! Jag ska ha världens sötaste klänning på mig då. Huhu. Hur kunde jag vara påväg att lämna tillbaka den??? Sjukt fin ju! Kanske fixaar bild! Rosa, dessutom hihi :D

Natti natti

Fan fan fan fan...... Kom på en grej, innan vi åker till Turkiet MÅSTE (!!!) jag bli klar med Amadeus. Crap.




Ewelina, vad liiiten hur hon var. Tööötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0