22års- och hejdå party ;D

Dags för lite update här kanske!
I fredags fyllde jag år... Jobbade hela dagen till halv 6. Fick blommor och en vattenpipa av sötaste Tina! TACK! :D Vad glad jag blev!
Kan lova att vi rökte den på kvällen när jag & Linn hade "hejdå-fest" för oss.
Riktigt trevlig kväll, blev dock lite för full ,oops, så slängde ut allt folk vid 12 haha.

Dagen efter seg som fan, gick och la mig klockan 6 på kvällen och sov ända fram tills 10 (!!!!) dagen efter.
Helt sjukt. Skulle jobbat egentligen men mådde skit när jag vaknade.

Idag har jag slöat, hälsat på mormor, tvättat hela kvällen, packat lite.. Fan min resväska är överfull typ....
Riktigt så ska det ju inte vara, vill ju gärna ha med mig lite hem också som man har shoppat :-)
Kanske rensa liiite till ?!

Internet har jävlats med mig hela helgen också.. Jävla skit.. Men nu funkar det skapligt iaf...

Nej, nu måste jag gå och rensa i resväskan!! Smell you later.



Lite folk



Bästa Linn <3



Nathaly & Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0